Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky”) společnosti Nesol s.r.o., se sídlem Kučlín 6, Hrobčice, 418 04, IČO 14243466, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 48392 vedenou u Krajského soudu v Ústí nad Labem, e-mail nesol@nesol.cz, telefonní číslo +420605055438 („Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.nesol.cz.

Všechny informace o zpracování osobních údajů Kupujícího jsou obsaženy v Podmínkách ochrany osobních údajů zde.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek může Prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Prodávající komunikuje s Kupujícím primárně prostředky komunikace na dálku. Smlouva je uzavírána distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

  1. Některé definice
    • Cena je finanční částka, kterou Kupující bude hradit za Zboží;
    • Cena za dopravu je finanční částka, kterou Kupující bude hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    • Objednávka je neodvolatelný návrh Kupujícího na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Prodávajícím;
    • Uživatelský účet je účet zřízený na základě údajů sdělených Kupujícím, který umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    • Kupující je osoba nakupující na E-shopu Prodávajícího, právními předpisy taktéž označovaná jako kupující;
    • Zboží je vše, co může Kupující nakoupit na E-shopu.
  2. Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
    • Při nákupu Zboží je Kupující povinen poskytnout Prodávajícímu všechny informace správně a pravdivě. Informace, které Kupující poskytl při objednání Zboží bude tedy Prodávající považovat za správné a pravdivé.
  3. Uzavření smlouvy
    • Smlouvu s Prodávajícím je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
    • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradí Kupující. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou Kupující hradí za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu). Odesláním Objednávky Kupující souhlasí s tím, že prostředky komunikace na dálku Prodávající využívá.
    • K tomu, aby mohl Kupující a Prodávající Smlouvu uzavřít, je třeba, aby Kupující na E-shopu vytvořil návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Do košíku“);
      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě zvoleného Zboží a způsobu jeho doručení;
      3. Identifikační a kontaktní údaje Kupujícího sloužící k tomu, aby Prodávající mohl doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa;
    • V průběhu tvorby návrhu Objednávky může Kupující až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Odeslat objednávku“ Kupující Objednávku vytvoří. Stisknutím tlačítka „Odeslat objednávku“ Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a souhlasí s nimi. Po stisku tlačítka „Odeslat objednávku“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Prodávajícímu.
    • Prodávající potvrdí Objednávku v co nejkratší době poté, kdy mu byla doručena, zprávou odeslanou na e-mailovou adresu Kupujícího zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky ze strany Prodávajícího dochází k uzavření Smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
    • Mohou nastat případy, kdy Prodávající nebude moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který Prodávající nemůže Objednávku potvrdit, bude kontaktovat Kupujícího a zašle mu nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Kupující nabídku potvrdí.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, není Prodávající povinen Zboží za tuto Cenu Kupujícímu dodat ani v případě, kdy Kupující obdržel potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci bude Prodávající Kupujícího bezodkladně kontaktovat a zašle mu nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Kupující nabídku potvrdí. V případě, že Kupující nabídku nepotvrdí ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, je Prodávající oprávněn od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, vzniká Kupujícímu závazek k zaplacení Celkové ceny.
    • V případě, že má Kupující zřízen Uživatelský účet, může učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě má ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný jako v případě Kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat identifikační údaje Kupujícího.
  4. Uživatelský účet
    • Na základě registrace v rámci E-shopu může Kupující přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je povinností Kupujícího uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Povinností Kupujícího je zachovávat mlčenlivost o přístupových údajích a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese za to Prodávající žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a Kupující není oprávněn umožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Uživatelský účet Kupujícího může Prodávající zrušit, a to zejména v případě, kdy jej více než 3 roky nevyužívá, či v případě, kdy poruší své povinnosti dle Smlouvy.
    • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  5. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    • Celková cena je uvedena včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
    • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
      1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 5 dnů od potvrzení Objednávky.
      2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet Pay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 5 dnů od potvrzení Objednávky.
      3. Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
    • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího.
    • Vlastnické právo ke Zboží přechází na Kupujícího až poté, co zaplatí Celkovou cenu a Zboží převezme. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na účet Prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
  6. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody na věci
    • Zboží bude Kupujícímu doručeno způsobem dle jeho volby, přičemž může vybírat z následujících možností:
      1. Osobní odběr na výdejních místech společností Zásilkovna a Česká pošta;
      2. Doručení na adresu prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna a Česká pošta.
    • Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
    • Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží bude Kupujícímu sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.
    • Po převzetí Zboží od dopravce má Kupující povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není povinností Kupujícího Zboží od dopravce převzít.
    • V případě, kdy Kupující poruší svou povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, nemá to za následek porušení povinnosti Prodávajícího mu Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží Kupující nepřevezme, není odstoupení od Smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím. Prodávajícímu ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení Smlouvy Kupujícím. Pokud se Prodávající rozhodne tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy toto odstoupení bylo doručeno Kupujícímu. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
    • Pokud je z důvodů vzniklých na straně Kupujícího Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo dohodnuto, je povinností Kupujícího nahradit Prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Prodávající Kupujícímu zašle na jeho e-mailovou adresu se splatností 14 dnů od doručení e-mailu.
    • Nebezpeční škody na Zboží přechází na Kupujícího v okamžiku, kdy ho převezme. V případě, kdy Zboží nepřevezme, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, na něj nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy měl možnost jej převzít, ale z důvodů na jeho straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Kupujícího znamená, že od tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
    • V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti bude Prodávající Kupujícího vždy informovat v případě:
      1. mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž vždy sdělí Kupujícímu novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
      2. prodlení s dodáním Zboží od dodavatele, přičemž vždy sdělí Kupujícímu novou očekávanou dobu dodání.
    • V případě, že Prodávající nebude schopen Zboží Kupujícímu dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení Zboží uvedené v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, je Prodávající i Kupující oprávněn od Smlouvy odstoupit.
  7. Práva z vadného plnění
    • Prodávající zaručuje, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že:
      1. má vlastnosti, které si Prodávající a Kupující dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které byly uvedeny u popisu Zboží, případně takové, které lze s ohledem na povahu Zboží očekávat;
      2. je vhodné pro účely, které byly uvedeny nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;
      3. odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku;
      4. je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
      5. splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;
      6. není zatíženo právy třetích stran.
    • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 1, může Kupující Prodávajícímu takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na adresu sídla společnosti. Pro reklamaci může Kupující využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chce Kupující vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůže následně, s výjimkou případů dle čl. 7.4, bez souhlasu Prodávajícího změnit. Reklamaci vyřídí Prodávající v souladu s uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si Kupující nezvolí řešení vady, má práva uvedená v čl. 7.5 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením Smlouvy.
    • Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, má Kupující následující práva:
      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
      2. na odstranění vady opravou Zboží;
      3. na přiměřenou slevu z Ceny;
      4. na odstoupení od Smlouvy.

V případě, že Kupující zvolí vyřešení dle bodů a) nebo b) a Prodávající vadu takto neodstraní v přiměřené lhůtě, kterou uvedl, nebo sdělí, že tímto způsobem vadu neodstraní vůbec, má Kupující práva dle bodů c) a d), i když je v rámci reklamace původně nepožadoval. Zároveň pokud si Kupující zvolí odstranění vady opravou Zboží a Prodávající zjistí, že je vada neopravitelná, oznámí to Kupujícímu ten si může zvolit jiný způsob odstranění vady.

  • Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, má Kupující následující práva:
    1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
    2. na odstranění vady opravou Zboží;
    3. na přiměřenou slevu z Ceny.

Pokud však vadu Prodávající neodstraní včas nebo odmítne vadu odstranit, vzniká Kupujícímu právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit může Kupující také v případě, kdy nemůže Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.

  • V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůže Kupující odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže vrátit Zboží ve stavu, v jakém jej obdržel. To ale neplatí v následujících případech:
    1. došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
    2. bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady;
    3. nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena jednáním Kupujícího anebo jeho opomenutím,
    4. došlo-li ze strany Kupujícího před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je povinností Kupujícího vrátit tu část Zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě mu nebude vrácena část Ceny odpovídající prospěchu Kupujícího z užití části Zboží.
  • Do 3 dnů od obdržení reklamace bude Kupujícímu na e-mailovou adresu potvrzeno, že Prodávající reklamaci obdržel, kdy ji obdržel a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci Prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po vzájemné dohodě Prodávajícího a Kupujícího prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, může Kupující odstoupit od Smlouvy.
  • O vyřízení reklamace bude Prodávající Kupujícího informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je Kupující povinen prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je povinností Kupujícího původní Zboží Prodávajícímu vrátit, náklady na toto vrácení však hradí Prodávající.
  • V případě, že je Kupující podnikatelem, je jeho povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
  • V případě, že je Kupující spotřebitelem, má právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
  • Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:
    1. Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
    2. opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;
    3. použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo, když jej Kupující převzal;
    4. kdy to vyplývá z povahy Zboží.
  1. Odstoupení od smlouvy
    • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Prodávajícím a Kupujícím od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    • V případě, že je Kupující spotřebitelem, tedy osobou kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, má v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení Zboží. V případě, že byla mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena Smlouva, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží. Od Smlouvy může Kupující odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresu sídla společnosti). Pro odstoupení může Kupující využít také vzorový formulář poskytovaný ze strany Prodávajícího, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

Podle ustanovení §1840 písmeno g) občanského zákoníku se na smlouvy o dodávce potravin, nápojů nebo jiného zboží běžné spotřeby dodávaného do spotřebitelovy domácnosti nebo do jiného místa, které spotřebitel určil, nevztahují ustanovení §1829 an. občanského zákoníku. Kupující proto nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku Zboží uvedeného v §1840 písmeno g) občanského zákoníku z důvodů uvedených v §1829 an. občanského zákoníku.

  • Ani jako spotřebitel však Kupující nemůže od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
    1. Zboží, jehož Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího a může k nim dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
    2. dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejich Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli Prodávajícího;
    3. Zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu;
    4. Zboží, které podléhá rychlé zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným;
    5. Zboží v uzavřeném obalu, které Kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
    6. dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud došlo k porušení původního obalu;
    7. dodávka novin, periodik nebo časopisů;
    8. dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a Prodávající Kupujícímu sdělil, že nemá právo na odstoupení od Smlouvy.
  • Lhůta k odstoupení dle čl. 2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Prodávajícímu v jejím průběhu Kupující odešle oznámení, že od Smlouvy odstupuje.
  • V případě odstoupení od Smlouvy bude Kupujícímu Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený při odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Kupující Zboží vrátí či než prokáže, že došlo k jeho zaslání zpět Prodávajícímu. Zboží je potřeba vrátit čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
  • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek je Kupující povinen Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nese náklady spojené s navrácením zboží k Prodávajícímu. Kupující má naopak nárok na to, aby mu Prodávající vrátil Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který Prodávající pro dodání Zboží nabízel. V případě odstoupení od Smlouvy z důvodu porušení Smlouvy ze strany Prodávajícího, hradí Prodávající i náklady spojené s vrácením Zboží, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který byl při dodání Zboží nabízen.
  • Kupující odpovídá za škodu v případech, kdy bylo Zboží poškozeno v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu v takovém případě Prodávající Kupujícímu vyúčtuje poté, co bylo Zboží Prodávajícímu vráceno a splatnost této vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že Prodávající Kupujícímu ještě nevrátil Cenu, je oprávněn pohledávku započíst na pohledávku Kupujícího na vrácení Ceny.
  • Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Kupujícímu dodá Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 9. Podmínek. Prodávající také může od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že Kupující v Objednávce záměrně uvedl nesprávné informace. V případě, že Kupující nakupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, je Prodávající oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
  1. Řešení sporů se spotřebiteli
    • Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím e-mailové adresy nesol@nesol.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle na elektronickou adresu Kupujícího.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  2. Závěrečná ustanovení
    • Pokud právní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím obsahuje mezinárodní prvek (tedy např. Prodávající bude zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud je však Kupujícím spotřebitel, nejsou tímto ujednáním dotčena jeho práva plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerou písemnou korespondenci bude Prodávající Kupujícímu doručovat elektronickou poštou. E-mailová adresa Prodávajícího je uvedena u identifikačních údajů. Prodávající bude doručovat korespondenci na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou Prodávajícího kontaktoval.
    • Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody Prodávajícího a Kupujícího. Prodávající je však oprávněn změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně bude Prodávající Kupujícího informovat pouze v případě, že má Prodávající Kupujícímu na základě Smlouvy dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně zašle Prodávající na e-mailovou adresu Kupujícího nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud Prodávající od Kupujícího do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdrží výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že Kupující výpověď podá, činí 2 měsíce.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese Prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má Prodávající i Kupující právo od Smlouvy odstoupit.
    • Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Prodávajícího a není přístupná.

Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 14. 03. 2022.

 

 

 

Příloha č. 1: Formulář pro reklamaci

Příloha č. 2: Formulář pro odstoupení od smlouvy